Pietreni, Vâlcea

În județul Vâlcea, comuna Costești, se află satul Pietreni, răspândit la baza masivului Buila-Vânturarița, într-o zonă extrem de frumoasă și generoasă. Am mai fost acolo și anul trecut, când am făcut traseu de creastă, am vizitat târgul de ceramică de la Horezu, Mănăstirea Bistrița și Cheile Bistriței. Puteți găsi câteva poze aici.

Anul ăsta, parțial din cauza vremii, care ne-a zădărnicit planurile de a urca în creastă sâmbătă, parțial pentru că era atât de bine să lenevești într-un peisaj ce respira frumusețe și relaxare prin fiecare fir de iarbă, am fost mai puțin activi, dar tot am văzut câte ceva.

Cam așa am lenevit o vreme, în hamac sau la foc, bucurându-ne de liniște, de aer curat, verdeață, cântec de păsări, văzând câte o veveriță sau câte o cireadă de vaci…

20150503_172151

Serile le-am petrecut adunați în jurul focului, cu povești, cântece și râsete, așa cum ne-am obișnuit, sub cerul înstelat:

20150503_004156

20150502_224432

Am făcut și ceva mișcare prin împrejurimi, am admirat peisajul din puncte de belvedere, am urcat pe Valea Neteda, peste bolovani, apă și trunchiuri de copaci, am vizitat o mină veche, dezafectată, și am văzut Peștera Urșilor din Cheile Bistriței. Eu am fost complet deconectată de la viața de zi cu zi, mi-am închis telefonul, n-am știut de internet, de televizor nici atât, am profitat și am citit (Divergent și jumătate din Insurgent :p). Partea bună e că m-am relaxat: partea proastă e că nu m-am gândit măcar să documentez ieșirea pentru blog, așa că am făcut foarte puține poze (noroc cu fotograful familiei) și multe locuri care ar fi meritat fotografiate au rămas doar în memorie. Încerc să vă arăt totuși câte ceva.

Perspective

Pe Valea Neteda – la dus

DSCN5723Și la întors – exerciții de echilibru

DSCN5759Intrarea în mină, cu petece de zăpadă, urme de mică și pirită

DSCN5740Ne-am întâlnit și cu animale de pradă :p

DSCN5781„Păstrăvi de lemn”

Trovant (la Muzeul Trovanților nu ne-am mai oprit, îl văzuserăm de mai multe ori deja)

Detaliu din apăDSCN5725

3 Comments

Filed under Călătorii

3 Responses to Pietreni, Vâlcea

1. Foaret frumoase imagini, cred ca a fost superb acolo.

2. Pingback: Divergența e singurătate, dar era să fiu eu pe bicicletă | Cărți și călătorii